Zmień przeglądarkę na CHROME, FIREFOX, OPERA lub Internet Explorer, uzyskasz lepszy widok strony.

Streetwearowa marka odzieżowa ze sklepem internetowym

2019-03-27
  • Streetwearowa marka odzieżowa ze sklepem internetowym
  • Streetwearowa marka odzieżowa ze sklepem internetowym
  • Streetwearowa marka odzieżowa ze sklepem internetowym
Model sprzedaży:
e-commerce
Okres działania:
pow. 5 lat
Wielkość zatrudnienia:
-

Opis:

Ofertą sprzedaży jest streetwearowa marka odzieżowa plasująca się w czołówce tego segmentu rynku w Polsce. Przeszło pięcioletnia historia brandu to owoc kreatywnego podejścia do ogólnoświatowych trendów oraz współpracy z influencerami. Niepowtarzalność oferty w połączeniu z naciskiem, jaki kładliśmy na jakość promowanych materiałów pozwoliła zredukować zabiegi marketingowe do absolutnego minimum, a sam ruch na stronie jest w głównej mierze organiczny (instagram/wejścia bezpośrednie/wyszukania google). 

Marka ma spore perspektywy ekspansji na rynki zagraniczne.

W ofercie zawieramy:

– materiały marketingowe (bazę zdjęć)

– zestawienia sprzedaży

– księgę kontaktów biznesowych (producenci, szwalnie, hurtownie, sklepy partnerskie, fotogragowie etc.)

– domenę wraz z serwerem

– sklep internetowy (prestashop)

– profile social media używane do promowania marki (instagram, facebook, tumblr)

– bazę klientów

– pozostałe metki, wszywki oraz niewykorzystany asortyment

– historie prowadzonych kampanii marketingowych

– raporty z kampanii reklamowych z uwzględnieniem wszystkich istotnych parametrów

Opcjonalnie:

– kasa fiskalna

– prasa do nanoszenia nadruków

– przeniesienie umowy najmu biura w forum przestrzenie (zapytaj o szczegóły)

Dane szczegółowe:

Ruch na stronie 1.03.18-1.03.19

163,687 wizyty

58,1% – google/ruch organiczny (0 kampanii reklamowych google ads)

21,8% – wejścia bezpośrednie

7,8% – facebook 

4,6% – instagram

Kampanie reklamowe (facebook ads) 

łączna kwota wydana – 2364,28 zł

kwota zakupów ze stworzonych kampanii – 21,995,45 zł

ROI reklam fb ads – 9,3

Profile social media:

instagram – 37,2 tyś. obserwujących

engagement rate – 2,95%

facebook – 43 tyś. polubień

organiczny zasięg postów – 2,4 tyś – 12,2 tyś.

Zapewniamy wsparcie posprzedażowe, przekazujemy pełną wiedzę na temat historii marki, know-how w procesach produkcji, obsługi platformy sklepowej i liczne wskazówki ułatwiające rozwijanie brandu. W razie wątpliwości, jesteśmy cały czas do dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Powód sprzedażyPo kilku latach ogromnej satysfakcji płynącej z tworzenia nowych kolekcji, przestaliśmy odczuwać radość, która towarzyszyła nam w ciągu początkowego okresu budowania marki. Z przywiązania do brandu, postanowiliśmy sprzedać firmę w dobrej kondycji, zanim stanie się ona dla nas ciężarem i spróbować sił w branży o całkiem innej specyfikacji. 


Top