Sprzedamy Spółkę z o.o. wraz z marką, systemem IT i bazą klientów
2023-03-10
Opis:
Pairbuilding powstała w 2017 roku jako startup oraz przestrzeń do rozwoju zawodowego dla jej wspólników. Znajduje się w świetnym momencie do dalszego rozwoju.
KRS: 0000706362 REGON: 368972360 NIP:5252732863
Spółka nie ma zadłużeń poza zobowiązaniami wobec wspólników i aktualnie wciąż obsługuje klientów.
Przychód za lata:
2021: 66143,49 zł
2022: 40129,79 zł
Pairbuilding sp. z o.o. to firma, oferująca swoim klientom linię produktów pod wspólną nazwą DateBox. Misją firmy jest pomaganie parom w utrzymywaniu zdrowych i długotrwałych związków poprzez dostarczenie unikalnego doświadczenia, które pozwoli im przyjrzeć się ich relacji i umocnić więzi. DateBox zapewnia unikalne doświadczenie w formie gry, która zapewnia partnerom bezpieczną i niezobowiązującą przestrzeń do skupienia się na swoich potrzebach, nauczenia się jak najlepiej o siebie dbać i poprawienia komunikacji. DateBox może pomóc parom w poznawaniu się nawzajem, budowaniu trwałych relacji, umacnianiu więzi, przełamywaniu rutyny oraz przywracaniu intymności między partnerami.
W skład firmy wchodzi:
1. Linia produktów - 4 gotowe DateBoxy i Prototypy kolejnych gier,
2. Technologia - Strona na serwerze WordPress SSD Home.pl, Serwis do obsługi gier i wysyłki (.Net Core C# + Razor), domena, baza 3200 użytkownikóe
3. Marketing - MS: FB: 1499 followersów, INSTA: 920 followersów, strona z sekcją blogową i podstronami produktowymi, Key Visual marki dla komunikacji w mediach społecznościowych, blog z contentem, konta reklamowe Meta i Google
Uważamy, że firma ma niesamowity potencjał rozwoju. Niestety w danym momencie nie jesteśmy w stanie zaangażować się w pracę nad nią tak, aby było to efektywne.
Według nas, firma potrzebuje teraz:
1. Zredefiniowania modelu biznesowego na bardziej skalowalny. Boxy pakowane są w tym momencie ręcznie. O wiele bardziej opłacalne będzie stworzenie fabrycznie gotowych produktów. Zapewni to również zupełnie inne możliwości.
2. Zwiększenie inwestycji w działania marketingowe – czasowych oraz finansowych.
Do tej pory wspólniczka, która jest marketerem nie miała wystarczająco dużo czasu, ani środków na dotarcie do szerszej grupy odbiorców.
Zachęcamy do kontaktu :)